23 Ağustos 2015 Pazar

Memleketim Ordu'da Favori Mekan Gesto Cafe

Tekrar merhabalar :) Bu akşamın ikinci yazısı Meleketim Ordu'da bu gidişimde çok beğendiğim bir mekan hakkında olacak.Evet ilk defa bir mekanı size anlatmaya çalışacağım umarım iyi bir yazı yazmayı başarabilirim.Kısacık bir dipnot da gireyim fotoğrafların birçoğu alıntıdır.Kendim ne yazık ki çekim yapmadım hep mekandan çıkınca veya tabağım bitince aklıma geldiği için beni affedin.O halde başlayayım.




Mekanımızın ismi Gesto. Ordu'da güzel sahilimizde yürürken hemen görebileceğiniz yol üzerinde.Hem dışarıda oturabiliyorsunuz hem de içeride.Seçim size kalmış.Ben ilk olarak buraya 2014 aralık ayında can arkadaşım seda ile gelmiştim.Seni oraya götüreyim yemekleri çok güzel oluyor dedi.Gittim,gördüm ve yedim.Hem hizmeti hem lezzeti hem de ortamı çok güzeldi.Kelime anlamıyla tıka basa doymuş olarak kalkıyorsunuz.Aksi söz konusu değil.Ayrıca hizmet olsun hijyen olsun gerçekten çok iyi.

Bu gördüğünüz fotoğraf da mekanın iç kısmı.Her zaman sakin müzikler çalıyor.Hani elinize bir kitap alıp rahatlıkla okuyabilirsiniz.Sakin ve nezih bir ortam.Biz genelde arkadaşlarımla da kuzenlerimle de geldiğimizde üçüncü tablonun olduğu masada oturuyorduk.Kışın gittiğimizde sıcaktı bu mevsim  için de serinliği harikaydı.
Ben aralık ayında geldiğimde köfte yemiştim sanırım çok net hatırlamıyorum ama oldukça doyurucu bir tabaktı.Sunumsa bir o kadar güzel.Şimdi sizlere birkaç örnek de sunumlardan göstermek istiyorum.Yine söylüyorum fotoğraflar alıntıdır :)


Bu menüyü teyzem denemiş ve çok beğenmişti.Izgara diyet tavuktu ismi sanırım.Diyet yapanlar tercih ediyormuş.Bundan sonra gelişimde hep bu tabaktan yemem lazım





Deluxe et şiş henüz denemedim ama benim gibi etobur bir insansanız tam size göre nefis görünmüyor mu zaten?




Burada en çok sevdiğim şey oldu sanırım köri soslu tavuk.Her gelişimde bu tabağı yedim.Gerçi bu benim tabağım değil ama her defasında bu lezzeti tercih ettim. Ah bir de Fungi Pizza tabi Ordu'ya geldiğim ilk gün yediğim pizzaydı tek kelimeyle enfesti...




Ahhh işte bu fotoğraf tamamen bana ait gördüğünüz gibi o kişi benim :D
Seda ile doğum günümü kutlamaya geldiğimizde bana sufle ısmarlamış ve üzerine de 3 tane mum koydurmuş canım benim sağolsun :D Zaten oldum olası sufleye hayranım.Burada yediğim sufleyle bu daha da katlanmış oldu.Üstelik yanında da dondurma vardı.Tabi sufle varken dondurmayla arası hiç olmayan ben daha ona bakar mı? Tabiki de hayır.Sonuç olarak Ordu dönüşü şuan tartıya çıkmaya çok korkuyorum.Neyse :P

İşte sizlere yukarıda yazdığım ve daha böylesi birçok leziz yemek Gesto'da beklemekte. Yakın zamanda masalara mekana gelen müşterilerin görüşlerini fikirlerini almak için anketler de ekleyecekler.Ve emin olun ki bu görüşleri,görüşleri dikkate alacaklar.Aynı zamanda yemeklerini,içeceğinizi yada tatlınızı beklerken masa kenarlarında dergiler de yer almakta.Böylece sıkılmıyorsunuz yalnız gitseniz de.
Şimdilik benden bu kadar.Ordu'ya yolunuz düşerse veya Ordu'da yaşıyorsanız bir deneyin derim.Pişman olmayacaksınız.
Eğer yeni yerler de keşfedersem bunu yine sizlerle paylaşacağım hoşçakalınn :))

Website:http://www.gestocafe.com/
Facebook:https://www.facebook.com/gesto.ordu
Twitter:  https://twitter.com/GestoOrdu
İnstagram: Gestoordu

Adres: Düz mahalle Atatürk Bulvarı  No:72/A ORDU
Telefon: 0452 222 11 00
Mail: gestocafe@gmail.com










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder